شعري از يزدان
 
درباره وبلاگ


اميدوارم خوشتون بياد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شخصی و آدرس yazdan-k.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 8833
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

به وبلاگ من خوش آمدید




ساقيا بده جامي زين شراب روحانيتادمي براساييم زين حجاب ظلماني

طره ي پريشانش را ديدم به دل گفتماين همه پريشاني بر سر پريشاني

بي وفا نگار من ميكند به كار من خنده هاي زير لب عشوه هاي پنهاني

دين دل به يك ديدن باختيم و خرسنديمدر قمار عشق اي دل كي بود پشيماني

خانه دل مارا از كرم عمارت كنپيش از اين كه اين خانه رو نهد به ويراني

ما سيه گليمان را جز بلا نميشايدبر دل بهاي نه هربلا كه بتواني



نظرات شما عزیزان:

نگین جون
ساعت23:07---9 بهمن 1391

سلام وب خوشملی داری خوشحال میشم منو بلینکی منم با هر اسمی بگی لینک میکنم راستی اگه نیای وبم ونظر ندی دعاااااااا

میکنم سوسک بشی حالا خودانی پس منتظرم راستی چرا هنوان وبلاگت این جوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فعلا بای




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : یزدان کلهر